Sicílie a sopky na jachtě, baby! Zahraničí

1. den Během dopoledne se posádka domluví, co chce jíst a pít, udělá se společný nákup a nalodíme se. Čeká nás základní školení o bezpečnosti a životě na lodi.
Pak už nám nic nebrání vyplout.
Odlijeme rituálního panáka Poseidonovi a vyrazíme objevovat sopky na Liparských ostrovech! První zastávka, aktivní vulkán – Vulcano.
Portorosa Marina Yachting Vulcano 2. den Po krátkém hike na Vulcano a náhlednutí do jeho čoudícího, sirného kráteru neleníme a vyplouváme na doutnající Stromboli, která se vdáli vznešeně tyčí nad hladinou.
Budeme vyhlížet vytékající lávu, která nám předvede svou show především ve večerních hodinách kdy pravidelně vytryskává přímo z vrcholu sopky.
Ještě před tím si v místní vesničce, ve které lze slyšet dunění z kráteru si dáme pravou italskou večeři.
Strómboli 3. den Navštívíme ostrov obklopený skalisky a písečnými plážemi.
Prozkoumáme zbytky prehistorického městečka s výhledem na divoké zátoky s průzračně čistou vodou.
Panarea 4. den Pollara je místo jako z učebnice geologických jevů.
Dramaticky zvedající se útesy, nad nimi tyčící se zelení porostlé hory připomínající Havajské panorama, pískovcové útvary na cípu zátoky a v neposlední řadě výrazná skalní brána "Elephant gate" připomínající slona.
Aby toho nebylo málo, místní rybáři si vystavěli úkryty přímo ve skalách a ty musíme rozhodně prozkoumat.
Úžasná voda na koupání a nádherný západ slunce.
Pollara 5. den Vyplujeme směr ostrov Lipari, navštívíme obrovskou písečnou pláž na severu ostrova, kterou doplňuje azurová voda lákající ke koupání.
Spiagge Bianche 6. den Konečně civilizace! Zakotvíme v jediné přístavu na liparském souostroví, doplníme zásoby a vyrazíme prozkoumat místní uličky.
Pizza, Arančini, Ristretto a italský noční život ve stylových barech, večer v Lipari bude stát za to. Lipari 7. den Vyplujeme z přístavu a prozkoumáme pozoruhodné skaliska kolem ostrovů Lipari a Vulcano s cílem přeplout zpátky na večer do mariny Portorosa.
Portorosa Marina Yachting 8. den Balíme kufry z jachty a vidíme se na další plavbě.